LOGISTIK
Náplň práce
- příprava expedičních plánů a avizování přeprav
- optimalizace tras a výběr vhodných dopravních prostředků
- zajišťování dopravy materiálu/hotových výrobků dle smluvních podmínek
- komunikace s dopravci, objednávky přeprav, kontrola dodacích listů a dokumentů
- zajišťování celní, přepravní a obchodní dokumentace dle typu nákladu
- sledování zásilek a řešení provozních problémů, reklamací a stížnosti zákazníků
- stanovení postupu při řešení problematických situací
- kontrola faktur od dodavatelů vůči objednávce, řešení rozdílů
- sledování a analýza nákladů spojených s logistickými operacemi
- zpracování pravidelných reportů pro vedení společnosti
- spolupráce s výrobou, skladem a ostatními odděleními
Co budete potřebovat pro úspěch?
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenost ve výrobní společnosti na obdobné pozici minimálně 2 roky
- aktivní znalost AJ slovem i písmem
- znalost systému MS Office, SAP výhodou
- dobré komunikační dovednosti, flexibilitu a schopnost řešit nestandardní situace
Co u nás získáte?
- motivační finanční ohodnocení
- pravidelné roční zhodnocování mzdy
- 13. mzdu
- příspěvek na dopravu odpovídající aktuálním cenám PHM
- stravenkový paušál
- výuku jazyků v průběhu pracovní doby
- 4 000 Kč ročně do Cafeterie na volnočasové aktivity
- zvýhodněné mobilní tarify pro rodinu a blízké
- 25 dnů dovolené
- příjemný kolektiv a férový přístup nadřízeného
- práci v nadnárodní společnosti
V PZP nám záleží na tom, aby s námi naši zaměstnanci měli tu nejlepší zkušenost, bude nám záležet i Vás. Těšíme se na Váš životopis!
ZAUJALA VÁS TATO POZICE?
Přidejte se k nám a rozšiřte naše týmy.

PhDr. Michaela Klieglová
Vedoucí personálního oddělení